Nemusíte se trápit s tvorbou tabulek, které nakonec stejně nemusí fungovat podle plánu. Někdy existuje snazší řešení pomocí jiného přístupu, např. místo Excelu lze efektivněji spravovat větší objemy dat v Accessu.

Dokumenty používané napříč společností mohou mít jednotný vzhled a využívat šablony pro prezentace v PowerPointu nebo textové dokumenty ve Wordu. Využitím těchto šablon nemusejí uživatelé ztrácet čas grafickou úpravou a zároveň dodrží firemní design.

Pro mého dlouholetého klienta GlaxoSmithKline s.r.o. jsem připravil databázi v Accessu se vzájemně propojenými tabulkami. Dle požadavků klienta jsem vytvořil uživatelské rozhraní, díky němuž je vyhledání korespondujících údajů snazší, než s využitím Excelu.

Programování

Některá makra mohou nahrát uživatelé, ale komplikovanější příkazy už je nutné programovat ve VBA. Automatizace operací pro několik listů nebo souborů najednou – žádný problém. Převod dat, tvorba formulářů a aplikací v Excelu nebo Accessu je práce pro profesionály.

Pokud máte požadavek na tvorbu maker nebo naprogramování aplikace šité na míru, kontakujte nás. Za příznivou cenu a běhěm krátké doby může Vaše tabulka či jiný Office dokument pracovat za Vás.

Databáze

Při tvorbě databází dle požadavku klienta používám program Access. S jeho pomocí připravím relační tabulky a uživatelské rozhraní – interaktivní formuláře a tiskové sestavy pro koncové uživatele.

Šablony

Jednotnost firemních dokumentů zajistí šablony, zejména v PowerPointu a Wordu.

  • PowerPoint a jeho šablona nastaví předem vzhled snímků v prezentacích, postará se o správné použití barev a sjednotí pozice objektů napříč snímky. Kromě PowerPointu lze připravit šablony také v Google Slides.
  • Využitím šablon ve Wordu zpřehledníte strukturu kapitol, opakování záhlaví a zápatí a s vhodným zabezpečením omezíte uživatele v deformaci připraveného formátu.

Orientační cena je 1000 Kč / hod.