Automatická odpověď v nepřítomnosti – mimo kancelář

Nebudete nějakou dobu k dispozici a chcete, aby vaše emailová schránka automaticky informovala odesílatele o vaší nepřítomnosti? V Outlooku je k tomuto určen nástroj Pomocník mimo kancelář. Umožňuje aktivovat automatické odpovědi na přijaté zprávy, zvlášť pro firemní kolegy a pro odesílatele mimo společnost. Dále je zde na výběr i přesné rozpětí datumů, mezi kterými má pomocník fungovat. Přečtěte si v tomto návodu, kde ho v Outlooku najdete.

Spuštění nástroje pro automatické odpovědi je možné pouze u emailovém účtu na serveru Microsoft Exchange. Podle verze jej najdete v různé nabídce:

  • do verze 2007 v nabídce Nástroje
  • od verze 2010 na kartě Soubor
Aktivace Pomocníka mimo kancelář
Aktivace Pomocníka mimo kancelář

Dialogové okno je pro všechny verze stejné. Nastavíme v něm:

  • mezi jakými daty má nástroj automatické odpovědi v nepřítomnosti odesílat
  • zvlášť můžeme připravit text zprávy pro odesílate uvnitř naší organizace a mimo ni
  • volba Pravidla… umožňuje nastavit, co se má s příchozí zprávou stát za specifických podmínek
Okno Automatické odpovědi
Okno Automatické odpovědi

Pokud vám návod pomohl, staňte se fanoušky na Facebooku a doporučte tyto stránky vašim známým, může se jim také hodit.

Pokud se chcete naučit pracovat s Outlookem, objednejte si kurz Outlook v praxi

One Comment

Leave a Comment

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Scroll to Top