Používáte Microsoft Office 2007 a říkáte si, jak uchovat nastavení panelu Rychlý přístup pro další počítače nebo jako zálohu nejčastěji používaných tlačítek?

Dříve stačilo pro uchování panelu nástrojů ve verzi 2003 ukládat soubor jako Šablonu, nebo přesouvat nastavení přes Organizátor…

Nyní je potřeba najít speciální soubor s koncovkou qat, který se ukládá do složky %USERPROFILE%\Local Settings\Application Data\Microsoft\Office, u Windows 7 přes Users\%USERPROFILE%\AppData\Local\Microsoft \Office. Pro každou aplikaci se zde vytvoří samostatný soubor např. word.qat, excel.qat atd, který v sobě uchovává informace o tlačítkách na panelu Rychlý přístup a dá se přesouvat na jiné počítače.

Jak se pracuje s panelem Rychlý přístup se dovíte na kterékoliv mé konzultaci z oblasti Microsoft Office.

Aktulizace informací k Office 2010: Soubory s uloženými panely jsou nazvány jako .officeUI v téže složce jako u verze 2007.

Pokud vám návod pomohl, staňte se fanoušky na Facebooku a doporučte tyto stránky vašim známým, může se jim také hodit.

Zanechte odpověď

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *